Počet záznamov: 1
[Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]
Názov [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum] Autorské údaje Peter Filo Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 14, č. 1 (2011), s. 138-139. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609 Recenz.dok. Marketing kukltúry: ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá recenzie * marketing * nástroje marketingové * manažment produktový * statky kultúrne * umenie * kultúra Anotácia Recenzia publikácie autorky Márie Tajtákovej o marketingu kultúry. Javy a procesy pri tvorbe kultúrnych statkov. Odporúčaním aj želaním autorky - umelkyne aj ekonómky je, aby naša kultúra a umenie prežilo. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00644-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2011: 1-4
článok
Počet záznamov: 1