Počet záznamov: 1
Význam “miesta” v rámci distribučnej stratégie v marketingu kultúrnych organizácií
Názov Význam “miesta” v rámci distribučnej stratégie v marketingu kultúrnych organizácií Súbežný názov The Importance of the venue in the distribution strategy within the marketing of cultural organizations Autorské údaje Mária Tajtáková Autor Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU Zdrojový dokument Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. S. 265-270. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * kultúra * spotrebitelia * zákazníci Anotácia Fenoménu miesta/fyzického prostredia a jeho využitiu v marketingu sa v poslednom období venuje čoraz väčšia pozornosť zo strany marketingových pracovníkov v kultúre. V súčasnosti pod vplyvom rozvoja zážitkového marketingu nadobudlo miesto konečnej výmeny a jeho fyzické atribúty úplne nový význam a stalo sa predmetom samostatného marketingového pôsobenia, kreativity a inovácie. Fyzické prostredie miesta konečnej výmeny je do veľkej miery determinujúcim komponentom celkového zážitku. Miesto samotné môže byť nástrojom diferenciácie kultúrnej organizácie, teda predmetom jej strategickej odlišnosti na trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1