Počet záznamov: 1  

Analýza súčasného stavu maloobchodu a veľkoobchodu v podmienkach Slovenskej republiky

  1. Názov Analýza súčasného stavu maloobchodu a veľkoobchodu v podmienkach Slovenskej republiky
    Autorské údajeRadovan Bačík, Jaroslava Gburová
    Autor Bačík Radovan
    Spoluautori Gburová Jaroslava
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 18-22. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    PoznámkyVEGA 1/0876/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Slovensko * kríza hospodárska * maloobchod * veľkoobchod * marketing * stratégia marketingová * výrobcovia * ceny * spotrebitelia
    AnotáciaExpanzia obchodných reťazcov a obchodných sietí na slovenskom a zahraničnom trhu. Komparácia súčasného stavu maloobchodu a veľkoobchodu v období pretrvávajúcej hospodárskej krízy v Slovenskej republike. Správanie obchodu na Slovensku a jeho výsledky v roku 2010.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka