Počet záznamov: 1  

Fair Trade ako súčasť Corporate social responsibility

  1. Názov Fair Trade ako súčasť Corporate social responsibility
    Autorské údajeVladimíra Jurišová
    Autor Jurišová Vladimíra
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 138-142. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Obr.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá marketing * komunikácia masmediálna * krajiny rozvojové * výrobcovia * predajcovia * výrobky * logo * reklama vonkajšia
    AnotáciaDefinícia a základné princípy konceptu Fair Trade. Výrobky označené logom FLO (Fairtrade Labeling Organization). Problémy ľudí v rozvojových krajinách a nástroje odstraňovania chudoby v týchto krajinách. Dohody prospešné pre výrobcov z rozvojových krajín. Fair Trade vo svete a na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka