Počet záznamov: 1
Marketingové nástroje lesníctva - komunikácia prostredníctvom médií
Názov Marketingové nástroje lesníctva - komunikácia prostredníctvom médií Autorské údaje Zuzana Kolláriková, Zuzana Sarvašová Autor Kolláriková Zuzana Spoluautori Sarvašová Zuzana Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 153-157. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * hospodárstvo lesné * lesníctvo * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * médiá * prostriedky masovokomunikačné * sponzorovanie * práca s verejnosťou Anotácia Nástroje komunikačnej politiky a práca s verejnosťou v lesnom hospodárstve. Masmédiá ako realizátori masovej komunikácie. Stratégia rozvoja lesníctva v oblasti práce s verejnosťou. Finančné zabezpečenie komunikácie s verejnosťou prostredníctvom médií. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1