Počet záznamov: 1  

Value creating approaches between Slovak sellers - buyers

  1. Názov Value creating approaches between Slovak sellers - buyers
    Autorské údajePavol Kita, Jamal Hasan, Jaroslav Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF
    Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument ICMLC 2011 : proceedings from 3rd International conference on machine learning and computing : 26-28, february, 2011 Singapore. S. 203-206. - New York : IEEE, 2011. ISBN 978-1-4244-9252-7 Obr., tab.
    PoznámkyVEGA 1/0039/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Heslá vzťahy dodávateľsko-odberateľské * predajcovia * odberatelia * metódy
    AnotáciaTeoretické aspekty tvorby hodnoty vzťahu predávajúci - kupujúci. Metódy. Praktické aspekty empirického výskumu. Prioritné aktivity predávajúcich. Aktivity predaja predávajúcich. Zhoršenie vzťahu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00685-001, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka