Počet záznamov: 1
Proces tvorby lojality zákazníkov
Názov Proces tvorby lojality zákazníkov Autorské údaje Zora Vajsochrová, Dagmar Lesáková Autor Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 5-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Poznámky VEGA 1/0652/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * manažment produktový * manažment sortimentný * podpora predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov Anotácia Lojalita zákazníka ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti firmy. Nástroje hodnotenia vzťahu firma - zákazník. Vytváranie systému a uplatňovanie "Total loyalty marketingu". Nákupné správanie zákazníka a zákaznícka spokojnosť. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00702-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1