Počet záznamov: 1  

Analýza využívania sociálnych médií na Slovensku

  1. Názov Analýza využívania sociálnych médií na Slovensku
    Súbežný názovAnalysis of the use of social media in Slovakia
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Soňa Nemečková, Peter Štetka
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 325-330. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6
    Vydavateľské údajeGrafy
    PoznámkyVEGA 1/0358/10. - Res. angl. Bbiliogr. odkazy. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá internet * marketing * siete sociálne * siete počítačové * distribúcia informácií * komunikácia elektronická * marketing sieťový * používatelia * počítače
    AnotáciaCharakteristika užívateľov sociálnych médií na Slovensku, ako prijímateľov marketingovej komunikácie. Skupiny užívateľov a jednotlivé platformy sociálnych médií. Internet a sociálne médiá ako nástroje internet marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00752-028, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti650.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1