Počet záznamov: 1  

Klient – najdôležitejší faktor úspešnosti existencie bánk

  1. Názov Klient – najdôležitejší faktor úspešnosti existencie bánk : diplomová práca
    Autorské údajeKatarína Fričová, školiteľ: Jaroslav Belás
    Autor Fričová Katarína
    Ďalší autori Belás Jaroslav (Školiteľ (konzultant)) Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra bankovníctva a medzinárodných financií , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra853650

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1