Počet záznamov: 1  

Marketingová a cenová stratégia podniku

  1. Názov Marketingová a cenová stratégia podniku : diplomová práca
    Autorské údajeMiriama Banasová, školiteľ:Slávka Šagátová
    Autor Banasová Miriama
    Ďalší autori Šagátová Slavka (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 74 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854898

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce767.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.