Počet záznamov: 1
Rozdiel pri uplatňovaní marketingového mixu medzi kamenným a internetovým obchodom
Názov Rozdiel pri uplatňovaní marketingového mixu medzi kamenným a internetovým obchodom : bakalárska práca Autorské údaje Veronika Švecová, školiteľ: Soňa Nemečková Autor Švecová Veronika Ďalší autori Nemečková Soňa (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 49 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 859372
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1