Počet záznamov: 1  

Analýza postavenia vybranej automobilovej značky na trhu nových áut v SR

  1. Názov Analýza postavenia vybranej automobilovej značky na trhu nových áut v SR : diplomová práca
    Autorské údajeJuraj Gomolčák, školiteľ: Andrea Furková
    Autor Gomolčák Juraj
    Ďalší autori Furková Andrea (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra operačného výskumu a ekonometrie , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 83 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra852606

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Plný text PDF1.7 MBverejne dostupné