Počet záznamov: 1
Handbook of research in international marketing
Názov Handbook of research in international marketing Autorské údaje edited by: Subhash C. Jain, David A. Griffith Ďalší autori Jain Subhash C. (Vedecký redaktor) Griffith David A. (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Cheltenham : Edward Elgar , 2011. - 417 s. Vydanie 2nd ed. ISBN 978-1-84980-302-1 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * globalizácia * výskum * politika medzinárodná * značky výrobné * stratégia marketingová * kultúra * spotrebitelia * produkty * trh Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 854078, 854124
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 854078 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 854124 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1