Počet záznamov: 1  
Jak na marketing v chaosu mobilních platforem
- Názov - Jak na marketing v chaosu mobilních platforem - Autorské údaje - Jan Lodl - Autor - Lodl Jan - Zdrojový dokument - TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 9 (Září 2011), s. 22-24. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 - Druh dokumentu - rozpis článkov z periodík - Jazyk dokumentu - čeština - Krajina vydania - Česká republika - Systematika - 339.138 - Marketing - Heslá - marketing * komunikácia marketingová * reklama * telefón mobilný * technológie informačné * technológie komunikačné * internet - Anotácia - Rýchly rast využívania mobilných telefónov v marketingovom mixe. iPhone a iPad v marketingu. Čo vedia inteligentné mobilné telefóny. Existencia štyroch rôznych operačných systémov v súčasnosti, ktoré navzájom nie sú kompatibilné. Najrozšírenejší operačný systém v súčasnosti - Android. Možnosť prepojenia mobilnej inzercie s klasickými kanálmi pomocou tzv. QR kódov. Využívanie tabletov v marketingu. Elektronické verzie časopisov ako zaujímavý reklamný kanál. - Báza dát - ČLÁNKY - Odkazy - PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika - Čísla - 2011: 8-12 + 4 príl. 
  - článok 
Počet záznamov: 1