Počet záznamov: 1
Jak na marketing v chaosu mobilních platforem
Názov Jak na marketing v chaosu mobilních platforem Autorské údaje Jan Lodl Autor Lodl Jan Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 9 (Září 2011), s. 22-24. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * telefón mobilný * technológie informačné * technológie komunikačné * internet Anotácia Rýchly rast využívania mobilných telefónov v marketingovom mixe. iPhone a iPad v marketingu. Čo vedia inteligentné mobilné telefóny. Existencia štyroch rôznych operačných systémov v súčasnosti, ktoré navzájom nie sú kompatibilné. Najrozšírenejší operačný systém v súčasnosti - Android. Možnosť prepojenia mobilnej inzercie s klasickými kanálmi pomocou tzv. QR kódov. Využívanie tabletov v marketingu. Elektronické verzie časopisov ako zaujímavý reklamný kanál. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 8-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1