Počet záznamov: 1
Marketingové trendy v postkrízovom období
Názov Marketingové trendy v postkrízovom období Autorské údaje Lenka Šimorová Autor Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Prognózy vývoje naší civilizace ve 21. století : V. mezinárodní vědecká studentská konference, Kroměříž, 31. března 2011 : sborník. S. 375-378. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2011. ISBN 978-80-7314-237-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/ 0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * vývoj * komunikácia marketingová * zákazníci * firmy * značky výrobkov * ekológia * ceny * zľavy obchodné * rozvoj trvalo udržateľný Anotácia Zdvorilostné prejavy zo strany firiem na prilákanie, zapojenie potenciálnych a existujúcich zákazníkov poskytovaním vernostných kariet, rôznych zliav a darčekov. Sledovanie meniacich sa trendov spotrebiteľov miest. Pandemónium ceny. Vyrobené pre Čínu. Žiť zdravo a pohodlne – wellness a healthy– welthy. Veľkorysosť bohatých značiek. Spontánnosť. Ekonadradenosť - dôraz na trvalo udržateľný rozvoj. Multivlastníctvo produktov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01156-009, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 323.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1