Počet záznamov: 1  

Bioprodukty ako súčasť produktovej politiky

  1. Názov Bioprodukty ako súčasť produktovej politiky
    Súbežný názovBioproducts as the part of product policy
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Zuzana Hajduová, Denisa Bilohuščinová, Marek Andrejkovič
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Andrejkovič Marek EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Zdrojový dokumentŠpecifiká regionálneho a neziskového marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu: dôsledky hospodárskej krízy - výzva pre marketing : 3.-4. novembra 2010, Smolenický zámok. S. 89-94. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-217-0 Obr.
    PoznámkyAPVV Slovensko-Poľsko 0040-09. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 663/664 - Potravinárstvo
    Heslá bioprodukty * politika výrobková * správanie spotrebiteľa * Európska únia * marketing * biopotraviny
    AnotáciaProduktová politika v kontexte rozširovania ponuky bioproduktov. Súčasný stav trhu s biopotravinami. Spotrebiteľská akceptácia bioproduktov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01167-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka