Počet záznamov: 1  

Projekt ako novo definovaná forma produktu s aplikáciami marketingu

  1. Názov Projekt ako novo definovaná forma produktu s aplikáciami marketingu
    Preklad názvuAssumption of marketing tools application to projects as a new defined specific product form
    Autorské údajePeter Filo, Mária Hasprová, Štefan Žák
    Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 13 (2011), s. 5-19. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * riadenie projektové * pojmy * konkurencia * výrobky nové * stratégia marketingová * projekty
    AnotáciaVymedzenie pojmu projektovanie. Marketing projektov. Rozdiely v projektovom manažmente a v marketingu projektov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01217-012, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 13-16

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.