Počet záznamov: 1
STN ISO 10002 : 2005
Názov STN ISO 10002 : 2005 : manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách. Autorské údaje spracovateľ: Ľudmila Bílá Autor Bílá Ľudmila Vydavateľské údaje Bratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie , 2005. - 32 s. Poznámky Táto norma obsahuje slovenskú verziu ISO 10002: 2004 Druh dokumentu normy Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 006 - Normalizácia. Normy Heslá riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov * sťažnosti * vyjednávanie * organizácie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 852792
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 852792 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1