Počet záznamov: 1  

Cenotvorba založená na objemových požiadavkách zákazníkov - metóda ABP

  1. Názov Cenotvorba založená na objemových požiadavkách zákazníkov - metóda ABP
    Autorské údajeIveta Kufelová
    Autor Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. S. [1-5]. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2 Tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * tvorba cien * náklady * dopyt * zákazníci * efektívnosť * modely
    AnotáciaCenotvorba s využitím metódy ABP. Ciele metódy ABP. Štyri základné princípy metódy ABP. Cenový model ABP.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01292-070, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka