Počet záznamov: 1
Zelený marketing v kontexte ponuky bioproduktov v obchodnej sieti
Názov Zelený marketing v kontexte ponuky bioproduktov v obchodnej sieti Autorské údaje Katarína Petrovčíková Autor Petrovčiková Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument BEES (Business culture in enterprices within European Communication Space) : zborník z medzinárodnej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 13. - 14. decembra 2010 Košice. S. 127-133. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3134-4 Poznámky APVV SK-PL-0040-09 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing environmentálny * bioprodukty * siete obchodné * predpisy právne * Európska únia Anotácia Zelený marketing, definícia. Vývoj zeleného marketingu a podnikanie. Právny rámec pre produkciu bioproduktov na území Európskej únie. Biopotraviny v maloobchodnej sieti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01230-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1