Počet záznamov: 1  

Marketing and logistics: collaboration or competition?

  1. Názov Marketing and logistics: collaboration or competition?
    Autorské údajeLucia Furdová
    Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 161-166. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5
    PoznámkyIGM 2316071
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * stratégia marketingová * logistika * kooperácia * konkurencia
    AnotáciaVzťahy medzi marketingom a logistikou a ich vplyv na dodávateľsko-odberateľské vzťahy. Potreba spolupráce medzi marketingom a logistikou v súčasnej dobe. Marketing mix. Marketing a logistika.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01191-033, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.