Počet záznamov: 1
Aspekty spotrebiteľského spracovania informácií v súvislosti s nákupným správaním
Názov Aspekty spotrebiteľského spracovania informácií v súvislosti s nákupným správaním Autorské údaje Kornélia Richterová, Helena Labská Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 31-47. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá komunikácia marketingová * reklama * správanie spotrebiteľa * nákup Anotácia Príspevok ponúka konfrontáciu tradičných názorov o pôsobení reklamy na spotrebiteľské správanie s poznatkami, ktoré vyplynuli z analýzy nákupných epizód v rámci akademického prieskumu realizovaného v rokoch 2007 – 2010. Zároveň chce podrobnejšie priblížiť postupnosť procesu spotrebiteľskej interpretácie ELM vo väzbe na konkrétne, už realizované nákupy, poukázať na vzťah presvedčovania v marketingovej komunikácii s procesom nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Súčasťou pojednania je ilustrácia podnetov aplikovateľných pre teóriu a prax modernej komunikácie s trhom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01284-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1