Počet záznamov: 1
Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku
Názov Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku Preklad názvu Search engines and their role in e-business marketing strategy of the company Autorské údaje Branislav Mišota Autor Mišota Branislav Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 7, č. 4 (2011), s. 61-65. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2011. ISSN 1336-7420 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * internet * stránky webové * obchod elektronický Anotácia Internetové vyhľadávače a ich postavenie pri budovaní povedomia o webe. Základné druhy internetových vyhľadávačov. Použitie jednotlivých vyhľadávačov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2011: 1-4
článok
Počet záznamov: 1