Počet záznamov: 1  

Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku

  1. Názov Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku
    Preklad názvuSearch engines and their role in e-business marketing strategy of the company
    Autorské údajeBranislav Mišota
    Autor Mišota Branislav Fakulta elektrotechniky a informatiky, Slovenská technická univerzita v Bratislave
    Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 7, č. 4 (2011), s. 61-65. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2011. ISSN 1336-7420 Tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * internet * stránky webové * obchod elektronický
    AnotáciaInternetové vyhľadávače a ich postavenie pri budovaní povedomia o webe. Základné druhy internetových vyhľadávačov. Použitie jednotlivých vyhľadávačov.
    URLftp://193.87.31.84/0142342/fss0411.pdf ftp://193.87.31.84/0142342/fss0411.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 1-4

    článok

    článok

    Do košíka