Počet záznamov: 1  

Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón

  1. Názov Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón
    Autorské údajeZuzana Haruštiaková
    Autor Haruštiaková Zuzana
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 10 (2011), s. 40-42. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * telemarketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * podpora predaja * produkty * nástroje marketingové * stratégia obchodná * skupiny cieľové
    AnotáciaDobrá príprava a celkový dojem, ktorý v zákazníkovi vyvoláte v priebehu hovoru. Informácie, ktoré by ste mali vedieť o zákazníkovi. Predstavenie produktu alebo služby. Zistenie záujmu a overovanie do akej miery ste zákazníka zaujali. Vhodne a nevhodne kladené otázky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.