Počet záznamov: 1
Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón
Názov Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón Autorské údaje Zuzana Haruštiaková Autor Haruštiaková Zuzana Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 10 (2011), s. 40-42. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * telemarketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * podpora predaja * produkty * nástroje marketingové * stratégia obchodná * skupiny cieľové Anotácia Dobrá príprava a celkový dojem, ktorý v zákazníkovi vyvoláte v priebehu hovoru. Informácie, ktoré by ste mali vedieť o zákazníkovi. Predstavenie produktu alebo služby. Zistenie záujmu a overovanie do akej miery ste zákazníka zaujali. Vhodne a nevhodne kladené otázky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1