Počet záznamov: 1  

Guerilla marketing

  1. Názov Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing
    Autorské údajeJay Conrad Levinson, překlad: Lucie Schürerová
    Autor Levinson Jay Conrad
    Ďalší autori Schürerová Lucie (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeBrno : Computer Press , 2011. - 326 s.
    Vydanie2. vyd.
    ISBN978-80-251-3546-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * guerilla marketing * plán marketingový * prieskum trhu * médiá * internet * stratégia marketingová * technológie nové * reklama
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 1, prezenčne 2
    Signatúra854248, 866036, 866402

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    854248SEKSklad knižničného fonduvoľný
    866402SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    866036OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.