Počet záznamov: 1  

Quo vadis massmedia, quo vadis marketing

  1. Názov Quo vadis massmedia, quo vadis marketing [elektronický zdroj] : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava
    Ďalší autori Petranová Dana (Vedecký redaktor)
    Nováková Renáta (Vedecký redaktor)
    Pravdová Hana (Vedecký redaktor)
    Slušná Zuzana (Recenzent)
    Višňovský Ján (Recenzent)
    Akcia Quo vadis massmedia, quo vadis marketing . Medzinárodná vedecká konferencia , Trnava, Slovensko , 28.4.2011
    Vydavateľské údajeTrnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave , 2011. - CD-ROM [277 s.]
    ISBN978-80-8105-256-9
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * médiá * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * komunikácia interná * marketing mix * event marketing * zákazníci * identita podniková
    Báza dátKNIHY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (22) - ČLÁNKY
    Archív EPCE11 01853-001, originál dokumentu

    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.