Počet záznamov: 1
Nové formy v marketingovej komunikácii
Názov Nové formy v marketingovej komunikácii Autorské údaje Soňa Nemečková Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 149-153. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2011. ISBN 978-80-554-0400-4 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * vývoj * zákazníci * produkty * internet * médiá Anotácia Nové trendy v marketingovej komunikácii. Charakteristika a využívanie nových foriem marketingu: guerilla marketing, ambush marketing, buzz marketing, virálny marketing. Product placement. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01557-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1