Počet záznamov: 1  

Manažment obchodného personálu ako faktor tvorby etickej klímy v podniku

  1. Názov Manažment obchodného personálu ako faktor tvorby etickej klímy v podniku
    Autorské údajeLukáš Šveda
    Autor Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. s. 49-59. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2 Grafy, tab.
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok je súčasťou projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing manažment * etika manažérska * etika podnikateľská * predaj * predajcovia * kontrola * systémy informačné
    AnotáciaNová úloha a postavenie predajcov v kontexte tvorby etickej klímy podniku. Význam manažmentu predaja v otázke systému kontroly predajcov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01584-006, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka