Počet záznamov: 1  

Definícia kategórie a spotrebiteľské správanie v sortimente mobilných telefónov

  1. Názov Definícia kategórie a spotrebiteľské správanie v sortimente mobilných telefónov
    Autorské údajeAndrea Jazbec
    Autor Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. s. 60-76. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2 Grafy
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok je súčasťou projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * manažment sortimentný * telefón mobilný * rozhodovanie manažérske * informácie * pojmy
    AnotáciaManažment kategórií a jeho podstata. Manažment kategórií ako filozofia a ako proces. Definícia kategórií v sortimente mobilných telefónov. Spotrebiteľské správanie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01584-007, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka