Počet záznamov: 1  

Marketingový audit ako metóda marketingového manažmentu

  1. Názov Marketingový audit ako metóda marketingového manažmentu
    Preklad názvuMarketing audit as a method of marketing management
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 15 (2011), s. 363-370. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok je súčasťou projektu VEGA 1/0333/11 Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * audit * diagnostika podniková * kontroling finančný
    AnotáciaPodstata marketingového auditu a jeho význam pre marketingové riadenie a podnikovú prax. Procesná stránka marketingového auditu. Predauditové aktivity. Postavenie marketingového auditu vo vzťahu k ostatným kontrolným a diagnostickým metódam a systémom. Due dilligence. Marketingový kontroling.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01730-005, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 13-16

    článok

    článok

    Do košíka