Počet záznamov: 1
Marketingový audit ako metóda marketingového manažmentu
Názov Marketingový audit ako metóda marketingového manažmentu Preklad názvu Marketing audit as a method of marketing management Autorské údaje Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 15 (2011), s. 363-370. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * audit * diagnostika podniková * kontroling finančný Anotácia Podstata marketingového auditu a jeho význam pre marketingové riadenie a podnikovú prax. Procesná stránka marketingového auditu. Predauditové aktivity. Postavenie marketingového auditu vo vzťahu k ostatným kontrolným a diagnostickým metódam a systémom. Due dilligence. Marketingový kontroling. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01730-005, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1