Počet záznamov: 1
Vplyv ekológie na firemné stratégie
Názov Vplyv ekológie na firemné stratégie Súbežný názov Impact on corporate strategy ecology Autorské údaje Jozef Čimo Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * marketing environmentálny * výhody konkurenčné * ekológia Anotácia Trhové prostredie a rozvojové trendy. Zmeny v štruktúre obyvateľstva pôsobením ekologických vplyvov a dosiahnutou úrovňou vedecko- technického rozvoja. Vývoj svetovej politiky a ekonomiky. Ekológia vo firemných stratégiách. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-012, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 114.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1