Počet záznamov: 1
E-marketing - nástroj efektívnej marketingovej komunikácie a propagácie služieb
Názov E-marketing - nástroj efektívnej marketingovej komunikácie a propagácie služieb Súbežný názov E-marketing - the tool of effective marketing communication and promotion of services Autorské údaje Romana Olexová Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. s. 1-9. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * propagácia * kampane reklamné * technológie komunikačné * služby * komunikácia marketingová * pojmy Anotácia E-marketing, jeho charakteristika. Výhody a nevýhody e-marketingu pre poskytovateľa aj spotrebiteľa. Využívanie prvkov e-marketingu ako komplementárneho nástroja propagácie a marketingovej komunikácie služieb v klasických (nevirtuálnych) kampaniach, ako aj povýšenie e-marketingu na dominantnú formu propagácie a marketingovej komunikácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-050, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 92.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1