Počet záznamov: 1
Uplatňovanie princípu transparentnosti na trhu produktov
Názov Uplatňovanie princípu transparentnosti na trhu produktov Súbežný názov Application of transparency principle in the product market Autorské údaje Tatiana Košútová, Ľudmila Kristová Autor Košútová Tatiana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Kristová Ľudmila EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. [1-9]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.6 - Technika obchodu. Tovar Heslá produkty * tovar * transparentnosť * informácie * zodpovednosť spoločenská * etika Anotácia Spoločenská zodpovednosť a jej definícia podľa technickej dormy ISO 26000. Princíp transparentnosti a poskytovanie informácií o produktoch. Informácie o produktoch. Nedostatky v označovaní produktov. Niektoré ďalšie informácie o produktoch. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-038, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 89 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1