Počet záznamov: 1  

Uplatnenie a prínosy manažmentu kategórií v maloobchode

  1. Názov Uplatnenie a prínosy manažmentu kategórií v maloobchode
    Súbežný názovApplication and contributions of category management in retail
    Autorské údajeMarta Stašiniaková
    Autor Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-6. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment produktový * manažment sortimentný * produkty * stratégia obchodná * technika obchodná * maloobchod
    AnotáciaModerné metódy v marketingovom manažmente - manažment kategórií a jeho uplatnenie v maloobchode. Vymedzenie pojmu manažment kategórií a jeho špecifiká. Význam a prínosy manažmentu kategórií pre maloobchod.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-062, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF71.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.