Počet záznamov: 1  

Analýza návštevnosti e-shopov v podmienkach slovenského internetového trhu

  1. Názov Analýza návštevnosti e-shopov v podmienkach slovenského internetového trhu
    Preklad názvuVisit rate analysis of e-shops in the environment of slovak internet market
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Dorčák
    Autor Pollák František
    Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Journal of management and business : research and practice. Roč. 3, č. 2 (2011), s. 99-108. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2011. ISSN 1338-0494 Grafy, tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod elektronický * Slovensko * internet * zákazníci * výskum marketingový * podnikanie elektronické
    AnotáciaAnalýza prevádzky e-shopov pôsobiacich na slovenskom trhu z pohľadu návštevnosti e-schopov v začiatkoch ich prevádzky, ktorá je následne porovnávaná s návštevnosťou v dobe ich etablovania sa na virtuálnom trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02288-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 1-2

    článok

    článok

    Do košíka