Počet záznamov: 1
Stratégies marketing pour chefs de produits
Názov Stratégies marketing pour chefs de produits : conquete et fidélisation Autorské údaje Jean-Francois Trinquecoste, Valérie Barbat, Juliette Passebois Autor Trinquecoste Jean-Francois Spoluautori Barbat Valérie Passebois Juliette Vydavateľské údaje Cenon : Dareios , 2009. - 239 s. Edícia Diffusion ISBN 9782917280027 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing strategický * manažéri * výrobky * trh * rozhodovanie * spoľahlivosť výrobkov Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 855619
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 855619 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1