Počet záznamov: 1
Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy
Názov Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy Súbežný názov Product line pricing, as a tool to strengthen the competitiveness of company in crisis Autorské údaje Slávka Šagátová Autor Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. : zborník vedeckých prác. S. 138-143. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2011. ISBN 978-80-970622-1-7 Výstup z projektu VEGA 1/0549/10 Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza
VEGA 1/0410/10 Teoretické aspekty regulácie sieťových odvetví v podmienkach globalizácie vývoja ekonomiky
Poznámky VEGA 1/0410/10. - VEGA 1/0549/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá produkty * výrobky * manažment produktový * marketing služieb * tvorba cien * stimulácia cenová * rady cenové * druhy cien * konkurencia * zákazníci * skupiny cieľové Anotácia Charakteristika výrobkových respektíve produktových radov. Stanovenie cien výrobkového radu. Tvorba cien komplementárnych a substitučných výrobkov. Určenie cien krajných položiek a cien medzipoložiek. Analýza výrobkových rádov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01833-019, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1