Počet záznamov: 1
Význam marketingu pre inováciu výrobkov
Názov Význam marketingu pre inováciu výrobkov Autorské údaje Jozef Čimo Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 19-36. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * marketing * marketing manažment * marketing mix * manažment inovačný * inovácia výrobkov Anotácia Marketing a jeho úloha v rozvoji firmy. Úloha inovácií v rozvoji firmy. Potenciálne možnosti marketingu pri inovácii výrobkov. Systémové hodnotenie inovácie výrobku. Vzťahy útvaru marketingu k ostatným útvarom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01828-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1