Počet záznamov: 1
Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie
Názov Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie Autorské údaje Veronika Hrdličková Autor Hrdličková Veronika Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 63-75. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá maloobchod * marketing * marketing mix * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa Anotácia Marketingová stratégia v maloobchode a jednotlivé prvky maloobchodného marketingového mixu. Nákupné správanie sa spotrebiteľa v prostredí maloobchodu. Najvýznamnejšie faktory, ktoré značne ovplyvňujú nákupný rozhodovací proces spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Archív EPC E11 01828-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1