Počet záznamov: 1  

Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie

  1. Názov Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie
    Autorské údajeVeronika Hrdličková
    Autor Hrdličková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 63-75. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Sch.
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá maloobchod * marketing * marketing mix * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaMarketingová stratégia v maloobchode a jednotlivé prvky maloobchodného marketingového mixu. Nákupné správanie sa spotrebiteľa v prostredí maloobchodu. Najvýznamnejšie faktory, ktoré značne ovplyvňujú nákupný rozhodovací proces spotrebiteľa.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01828-006, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka