Počet záznamov: 1  

Sponzoring v podmienkach EÚ

  1. Názov Sponzoring v podmienkach EÚ
    Autorské údajeJúlia Lipianska
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 84-95. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Obr.
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá nástroje marketingové * sponzorovanie * mix komunikačný
    AnotáciaSponzoring – nástroj podlinkovej komunikácie. Sponzoring a nástroje komunikačného mixu. Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu. Napriek tomu, že naň ešte stále nie sú vynakladané prostriedky na úrovni výdavkov ako na ostatné marketingové nástroje, bezpochyby môže byť označený za nástroj s vysokou mierou rastu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01828-008, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka