Počet záznamov: 1
Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike
Názov Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike Súbežný názov New forms of marketing communication in context of the population ageing in the Slovak Republic Autorské údaje Miroslav Koprla Autor Koprla Miroslav Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 110-117. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina, slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * podpora predaja * skupiny cieľové * starostlivosť o zákazníkov * ukazovatele demografické Anotácia Trendy vývoja uplatnenia vybraných foriem marketingovej komunikácie so zreteľom na starnutie populácie. Analýza demografického vývoja populácie v Slovenskej republike z pohľadu možného smerovania uplatnenia nových foriem marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1