Počet záznamov: 1  

Event marketing a jeho využitie v oblasti kultúrnych produktov

  1. Názov Event marketing a jeho využitie v oblasti kultúrnych produktov
    Súbežný názovEvent marketing and its use in the field of cultural products
    Autorské údajeEva Režnáková
    Autor Režnáková Eva
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 195-201. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * event marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * marketing mix * skupiny cieľové * kultúra * umenie
    AnotáciaEvent marketing predstavuje účinný nástroj na budovanie imidžu alebo podporu budovania značky. Využitie a členenie event marketingu. Komunikačný nástroj, ktorý je možné uplatniť aj v oblasti umenia a galérií. Prípadová štúdia - využitie event marketingu v oblasti kultúry.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka