Počet záznamov: 1
Event marketing a jeho využitie v oblasti kultúrnych produktov
Názov Event marketing a jeho využitie v oblasti kultúrnych produktov Súbežný názov Event marketing and its use in the field of cultural products Autorské údaje Eva Režnáková Autor Režnáková Eva Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 195-201. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * event marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * marketing mix * skupiny cieľové * kultúra * umenie Anotácia Event marketing predstavuje účinný nástroj na budovanie imidžu alebo podporu budovania značky. Využitie a členenie event marketingu. Komunikačný nástroj, ktorý je možné uplatniť aj v oblasti umenia a galérií. Prípadová štúdia - využitie event marketingu v oblasti kultúry. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1