Počet záznamov: 1
Využitie hodnotiacich portálov ako aktívny nástroj marketingu hotelierstva
Názov Využitie hodnotiacich portálov ako aktívny nástroj marketingu hotelierstva Súbežný názov Using of review portals as an active tool in hospitality marketing Autorské údaje Ján Svoboda Autor Svoboda Ján Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 223-226. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá propagácia * reklama * prezentácia * podpora predaja * hotelierstvo * služby doplnkové * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné Anotácia Oblasť hotelierstva a rôzne formy propagácie a podpory predaja produktov alebo služieb v hotelierstve. Referenčný marketing, ktorý sa v oblasti hotelierstva dosiahne využitím hodnotiacich portálov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1