Počet záznamov: 1  

Corporate Culture ako kľúčový faktor úspešnej podnikateľskej stratégie v nových podmienkach vytvorených hospodárskou krízou

  1. Názov Corporate Culture ako kľúčový faktor úspešnej podnikateľskej stratégie v nových podmienkach vytvorených hospodárskou krízou
    Autorské údajeMartina Belejová
    Autor Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 7-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Grafy, tab.
    PoznámkyVEGA 1/0803/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá kultúra podniková * podnikanie * etika * transparentnosť * ochrana prostredia životného * výkony podnikové * inovácia * komunikácia firemná * komunikácia interná * výskum
    AnotáciaHospodárske prostredie ovplyvnené finančnou a hospodárskou krízou. Význam Corporate Culture. Vplyv Corporate Culture na výkon firmy. Aktuálne trendy v Corporate Culture. Inovácie a učiaca sa organizácia. Outsourcing Corporate Culture. Výskum uskutočnený v rámci riešenia projektu VEGA - aktuálna úroveň chápania významu firemnej kultúry a jej implementácie vo firmách pôsobiacich na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01864-002, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka