Počet záznamov: 1  

Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ

  1. Názov Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ
    Autorské údajeBarbora Brynkusová
    Autor Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 19-30. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * distribúcia * reklama * telemarketing * politika cenová * politika personálna * produkty * správanie spotrebiteľa * štúdie * Európska únia * kríza hospodárska
    AnotáciaDosahy krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu. Správanie spotrebiteľov v štúdii spoločnosti Cetelem, kde boli dopytovaní spotrebitelia 12 krajín Európy. Medzinárodná produktová politika. Medzinárodná cenová politika. Medzinárodná komunikačná politika. Medzinárodná personálna politika. Štúdie v oblasti medzinárodnej marketingovej stratégie v EÚ.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01864-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.